با خرید ساعت هوشمند در جشنواره فروش ساعت های هوشمند فروشگاه آریانکالا از 7 اسفندماه 1402 تا 31 فروردین 1403 از امتیاز گارانتی اختصاصی 90 روزه این جشنواره بهره مند شودید.

راهنمای خرید ساعت های هوشمند (اسمارت واچ) در فروشگاه آریانکالا

بازدید: 891 بازدید

پس از محبوبیت فوق العاده موبایل در میان عموم مردم در سراسر دنیا به جرأت می توان گفت ساعت های هوشمند (اسمارت واچ ها) که جزء گروه گجت های پوشیدنی محسوب می شوند شامل استقبال خیره کننده ای در میان مردم شده است به گونه ای که بسیاری از افراد این ابزار را به عنوان بخش جدا نشدنی از خود می دانند و در تمامی اوقات زندگی اعم از انواع فعالیت های روزانه نظیر فعالیت های شخصی، کاری، ورزشی و حتی در زمان های استراحت نظیر خواب حاضر به کنار گذاشتن این ابزار نیستند. این شرایط از سال 2020 به بعد شدت بسیار زیادی گرفته است به گونه ای که اکثر شرکت های مطرح دنیا اعم از اپل، سامسونگ، شیائومی، فیت بیت و … اعلام کرده اند تقاضا برای پیاده سازی تکنولوژی ها جدید سخت افزاری (سنسور ها) و نرم افزاری (انواع اپلیکشن های ساعت های هوشمند و موبایل) به صورت انفجاری از طرف مخاطبان این گجت ها بیشتر و بیشتر شده است.

 انواع ساعت هوشمند با تخفیف را می توانید از آریانکالا بخرید: خرید ساعت هوشمند

باید توجه داشته باشیم که سرعت رشد تکنولوژی ساعت های هوشمند در میان گجت های پوشیدنی بسیار بالاست و می توان گفت در عرض گذشت چند ماه تغییرات قابل توجهی در آنها اتفاق می افتد.

 

چرا پیشنهاد می کنیم ساعت هوشمند بخرید؟

با توسعه روز افزون تکنولوژی های ساعت هوشمند، این گجت ها به شما این امکان را می دهند که طریق یک اپلیکشن موبایل که معمولاً کم حجم و سبک هستند یک ارتباط دائمی بین موبایل و ساعت هوشمند شما برقرار شود، این قابلیت اکثراً در ساعت های هوشمند میان رده و بالا رده به راحتی پیدا می شود، فراموش نکنید ساعت های هوشمند هم تجربه داشتن یک ساعت کلاسیک و همچنین یک دستیار هوشمند همیشه همراه را برای شما به ارمغان می آورد.
در ساعت های هوشمند مدرن مجموعه ای از قابلیت هایی نظیر رصد دائم وضعیت سلامت مانند ضربان سنج قلب، سنجش اکسیژن خون، مدیریت میزان ورزش روزانه، نمایش قدم شمار، مدیریت خواب و مدیریت نوشیدن آب و همچنین ده ها قابلیت دیگر اشاره کرد. این ساعت ها معمولا کم حجم و قابل حمل هستند، به سرعت شارژ می شوند و از پس بسیاری از خواسته های شما بر خواهد آمد.
ما در فروشگاه اینترنتی آریانکالا به شما خریداران عزیز یک سبد متنوع از ساعت های هوشمند پیشنهاد می کنیم اگر در ادامه این مقاله با ما همراه باشید می توانید با اطمینان بیشتری اقدام به خرید ساعت هوشمند مورد نظرتان کنید.

راهنمای خرید ساعت های هوشمند و نکاتی که باید به آن توجه کنیم

به دلیل تنوع بسیار بالا در برند ها و مدل های ساعت هوشمند معمولاً کاربران برای انتخاب یک ساعت هوشمند مناسب دچار ابهام می شوند و ممکن است انتخاب صحیحی نداشته باشند، کاربران باید ابتدا به میزان هزینه کرد برای خرید ساعت هوشمند دقت کنند در زمان تنظیم این مقاله شما می توانید با مبلغی حدود 200 هزار تومان شروع و تا مبلغ بیش از 70 میلیون تومان! اقدام به خرید یک ساعت هوشمند کنید، بدیهی است که کیفیت و امکانات این بازه قیمتی می تواند از زمین تا آسمان باشد. اما سوال اصلی اینجاست که ما ساعت هوشمند را برای چه منظور و کاربردی انتخاب می کنیم، حتی باید محدودی سنی استفاده کننده و ترجیحاً جنسیت هم در نظر گرفته شود.

متأسفانه بدلیل گران شدن بیش از حد قیمت دلار معمولاً انتخاب یک ساعت هوشمند پرچمدار بسیار گران خواهد بود و ممکن است خریداران را به خرید مدل های، های کپی، کپی و نظیر آن سوق دهد. در این صورت اختلاف قیمت در کیفیت و کارایی آن تأثیر مستقیم دارد، اما این نکته را باید در نظر بگیرید که در بسیاری از مواقع خواسته و انتظارات خریداران می تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال بسیاری از خریداران قصد ندارد که بابت خرید یک ساعت هوشمند هزینه های چند ده میلیون تومانی کنند و یا برخی قصد استفاده از بعضی از قابلیت های یک ساعت هوشمند دارند و سایر قابلیت ها نظیر وجود سنسور های (حسگر) بسیار گران برای آنها اهمیتی ندارد در این صورت بدیهی است که انتخاب ساعت های هوشمند سایر برند ها و شرکت هایی که اتفاقاً خیلی هم مشهور نیستند توجیح بیشتری دارد.

این را در نظر بگیرید که بسیاری از ساعت های هوشمندی که اتفاقاً خیلی گران نیستند مجهز به اپلیکشن های موبایل با قابلیت های بسیار بالایی شده اند که با خرید این ساعت ها می توانید به راحتی و به صورت رایگان به آن دسترسی پیدا کنید. این اپلیکشن ها قابلیت های بسیار زیادی را به ساعت هوشمند شما اضافه خواهد کرد، همچنین به دلیل رقابت بسیار زیاد میان تولید کنندگان ساعت های هوشمند شاهد این هستیم که بیشتر این شرکت ها به سراغ قابلیت های مهم فیزیکی و سخت افزازی نظیر مقاومت در برابر ورود آب، گرد و غبار، استفاده از فریم های تیتانیومی و یا فریم های آلومینیوم با کیفیت رفته اند. در بسیاری از موارد به دلیل کیفیت ساخت بالا مواردی نظیر مقاومت بالا در برابر خط و خش و شکستگی در این گونه ساعت ها مشاهده می شود.

به صورت کلی به این نکته توجه داشته باشد که کیفیت و کارایی یک ساعت هوشمند رابطه مستقیم با قیمت آن دارد و نباید یک ساعت هوشمند پرچم دار را با یک ساعت طرح با یک دهم قیمت مقایسه کرد.

مولفه های اصلی انتخاب یک ساعت هوشمند

همان طور که در ابتدا این مقاله مطرح شد، خواسته ها کاربران ساعت های هوشمند می تواند بسیار متفاوت باشد اما فاکتور هایی که می تواند در انتخاب یک ساعت هوشمند مناسب تأثیر گذار باشد به شرح زیر است:

1- کیفیت ساخت و مقاومت ساعت هوشمند در برابر آب و گرد غبار

بدون شک کیفیت ساخت مهمترین مولفه هر محصول می باشد، در ساعت هوشمند این نکته دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد، کیفیت صفحه نمایش، کیفیت قاب دور ساعت و کیفیت بند ساعت برای استفاده های طولانی مدت بسیار اهمیت دارد، در صورتی که قصد استفاده خاص نظیر ورزش و فعالیت های خاص روزانه دارید باید به سراغ ساعت های هوشمند مقاوم در برابر آب و گرد و غبار بروید. از سوی دیگر ساعت هوشمند در به دلیل بسته شدن روی دست در معرض دید می باشد و کیفیت بالای آن احساس رضایت را برای شما به ارمغان می آورد.

2- سازگاری ساعت هوشمند با سیستم عامل های مطرح موبایل

یکی از مهمترین مولفه های نرم افزاری ساعت های هوشمند امکان برقراری ارتباط با گوشی موبایل شما می باشد، قابلیت های اصلی یک اپلیکشن موبایل برای ساعت هوشمند شامل مواردی اعم از ارسال و دریافت تماس، ارسال و دریافت پیامک، تنظیمات برقراری ارتباط سریع بلوتوث، فعال سازی دوربین و فعال سازی قابلیت های خاص نظیر فعالیت های ورزشی، پخش موزیک و ابزار های سلامتی و … ساعت هوشمند می باشد همه این موارد باید توسط سیستم عامل های مطرح موبایل نظیر Android و IOS قابل نصب و استفاده باشد.

3- کیفیت و قابلیت صفحه ‌نمایش

قابلیت AOD یک قابلیت کاربردی در ساعت های هوشمند با کیفیت می باشد که امکان مشاهده تصاویر با کیفیت بالا را به صورت دائمی بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمند امکان پذیر می کند و همچنین در ساعت های هوشمند با کیفیت نمایش تصاویر با وضوح و تراکم پیکسل بالا نمایش داده می شود به گونه ای که کیفیت آن چندان تفاوتی با کیفیت گوشی موبایل شما ندارد.

هنگام انتخاب ساعت هوشمند به شکل ظاهری و اندازه صفحه نمایش (مستطیلی و گرد) توجه کنید، ساعت های هوشمند صفحه مستطیلی فضای مناسب تری برای خواندن متن و اجرا شدن برنامه های کاربری در اختیار شما قرار می دهند، اما از سویی دیگر بسیاری از کاربران صفحه نمایش گرد را انتخاب می کنند. به صورت کل هنگام خرید ساعت هوشمند به نوع پنل، اندازه پنل، رزولوشن، میزان روشنایی و همچنین قابلیت AOD توجه ویژه داشته باشید.

توجه داشته باشید معمولاً تصویر ساعت های هوشمند پایین رده و ارزان قیمت کل صفحه نمایش ساعت را پوشش نمی دهد و یا از کیفیت بالا در رنگ و تصاویر پشتیبانی نمی کند.

4- نحوه کاربری، قابلیت های کلید های فیزیکی و قابلیت های لمسی ساعت های هوشمند

معمولاً ساعت های هوشمند از دو قابلیت کاربری استفاده می کنند، قابلیت کلاسیک یعنی استفاده از کلید های فیزیکی و قابلیت های مدرن نظیر استفاده از امکان تاچ صفحه تمامی این امکانات معمولاً در برند های گوناگون متفاوت است و تنها وجه اشتراک آنها این است که در ساعت های هوشمند شما هم با کلید های فزیکی کار می کنید و هم از قابلیت های خاص لمس کردن صفحه نمایش بهره می برید، جزئیات آن را می تواند در راهنمای کاربری همراه ساعت هوشمند و در بعضی از مدل ها در راهنمای کاربری اپلیکشن ساعت هوشمند بررسی کنید.

5- قابلیت سفارشی سازی سخت افزاری و نرم افزاری

توجه داشته باشید که پس از خرید یک ساعت هوشمند ممکن است با مشخصات مطلوب شما تفاوت های زیادی داشته باشد اما جای نگرانی نیست به دلیل تقاضای بیش از حد ساعت های هوشمند معمولاً لوازم جانبی آن در فروشگاه های حضوری و اینترنتی به وفور یافت می شود، در بسیاری از موارد رنگ و یا جنس بند ساعت های هوشمند پایین رده و میان رده مورد انتقاد خریداران قرار می گیرد و دلیل آن این است که بیشتر شرکت های تولید کننده ساعت هوشمند به خاطر پایین درآمدن هزینه های تولید، اقدام به طراحی بند های ضعیف و با کیفیت پایین می کنند که این امر با جایگزینی قاب و بند ساعت مناسب مورد نظرتان حل خواهد شد.

پیشنهاد می شود پس از راه اندازی ساعت هوشمند حتما با اکثر قابلیت های اپلیکشن ساعت هوشمند خود آشنا شوید زیرا اغلب این اپلیکشن ها قابلیت های سفارشی سازی فوق العاد ای را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

6- برنامه های کاربردی

معمولاً یکی از مهمترین فاکتور هایی که کاربران ساعت های هوشمند در نظر می گیرند وجود یک سیستم عامل مناسب برای ساعت هوشمند است، بدیهی است یک سیستم عامل مناسب می توان برنامه ها با قابلیت های مناسب را در بستر خود به راحتی اجرا کند و کاربر ساعت هوشمند را کلافه و خسته نکند، به دلیل رقابت بسیار زیاد میان تولید کنندگان ساعت های هوشمند معمولاً یکسری برنامه های کاربردی به صورت پیش فرض در هنگام نصب اولیه در ساعت هوشمند قرار می دهند که بسیار از نیاز های کاربران را پوشش می دهد، همچنین این امکان را برای کاربران فراهم می سازند که نرم افزار های مورد نیاز خود را جهت استفاده بر روی ساعت هوشمند نصب و راه اندازی کنند.

7- قابلیت های ارزیابی سلامت و مدیریت ورزش روزانه

بسیاری از کاربران تفاوت بین دستبند های سلامت و ساعت های هوشمند را نمی دانند، کاربرد دستبند های سلامت برای مصارف پزشکی و ورزشی می باشد که شرکت های بزرگ تولید کننده ساعت های هوشمند به این نتیجه رسیدند که قابلیت های دستبند های سلامت را به ساعت های هوشمند اضافه کنند، به دلیل استقبال بسیار زیاد کاربران ساعت های هوشمند اینگونه قابلیت ها به اکثر مدل های میان رده و بالا رده و حتی در برخی از مدل های ساعت های هوشمند پایین رده با کیفیت پایین اضافه شده است. موارد سنجش سلامت که توسط ساعت های هوشمند رصد می شود شامل سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون گرفته تا سنجش کیفیت خواب و حتی در مدل‌های جدید سنجش دمای بدن می باشد.

8- قابلیت برقراری تماس و دریافت پیام

یکی از قابلیت های بسیار مفید ساعت های هوشمند برقراری ارتباط گوشی موبایل به ساعت هوشمند است که این مورد از طریق اپلیکشن ساعت هوشمند به راحتی انجام می شود، هنگامی که ارتباط ساعت هوشمند با گوشی موبایل برقرار شد به راحتی می توانید اقدام به برقراری تماس از ساعت هوشمند به شماره دیگر کنید و یا پیام های گوشی موبایل را دریافت و در بعضی از مدل ها پیام ارسال کنید، اپلیکشن های پیام رسان نظیر واتس اپ هم در اکثر ساعت های هوشمند نصب است.

9- طول عمر باطری و میزان نگهداری شارژ

طول عمر باطری و میزان نگهداری شارژ ساعت هوشمند یک فاکتور مهم و اساسی محسوب می شود، یک تفاوت عمده بین ساعت های پایین رده و بالا رده وجود دارد و آن در تفاوت میزان شارژ دهی است، در ساعت های هوشمند پایین رده معمولاً به دلیل ساده و کم حجم بودن سیستم عامل و برنامه های آن میزان شارژ دهی می تواند بین 20 روز و بعضاً تا 60 روز هم طول بکشد. در ساعت های هوشمند بالا رده میزان شارژ دهی به مراتب کمتر است و معمولاً پس از گذشت یکی دو روز باید شارژ شوند و دلیل آن بیشتر به خاطر اجرا کردن برنامه های کاربردی که حجم بالایی دارند و کیفیت صفحه نمایش بالا و همچنین میزان دریافت نوتیفیکشن ها می باشد، سایر قابلیت های سخت افزاری ساعت های هوشمند بالا رده نظیر فعال شدن سنسور ها و میزان روشن بودن GPS می تواند میزان مصرف شارژ باطری را به شدت کاهش دهد.

10- نسخه بلوتوث

همان طور که در بخش های قبلی این مقاله شرح داده شده ساعت های هوشمند نسل جدید ارتباط و تعامل بسیار زیادی با گوشی موبایل دارند و برای این منظور ورژن بلوتوث در ساعت هوشمند دارای اهمیت زیاد است، اگر کیفیت برقراری ارتباط با گوشی موبایل پایین باشد عملاً از بیشتر برنامه های کاربردی ساعت هوشمند خود محروم خواهید شد. پیشنهاد می شود ساعت هوشمندی انتخاب کنید که ورژن بلوتوث آن بالای 5 باشد.

معرفی مدل های ساعت هوشمند در فروشگاه اینترنتی آریانکالا

ساعت هوشمند مدل WT8 Ultra Max یک انتخاب ویژه برای خاص پسندان است، این مدل از ساعت شامل دو ساعت هوشمند و 7 بند با کیفیت با رنگ های متنوع است، مشخصات بارز آن نسخه بالای بلوتوث، فعال بودن سنسور های مهم مربوط به سلامت و تمرینات ورزشی و سایز قاب 49 میلی متری و ده ها قابلیت دیگر است. مشاهده و خرید

ساعت هوشمند WS92 MAX یک انتخاب دیگر برای خاص پسندان محسوب می شود، یک ساعت هوشمند با کیفیت با 3 یند با رنگ های متنوع انتخاب زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های مهم این ساعت هوشمند وجود استاندارد IP68 که ضد آب بودن این محصول را تضمین می کند همچنین قابلیت شخصی سازی واچ فیس که جذابیت آن را دو چندان می کند به همراه ده ها قابلیت دیگر. مشاهده و خرید

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H49 Ultra Max یک ساعت با کیفیت از برندی معتبر است، این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 49 میلی متری از کیفیت بالای ساخت صفحه نمایش، قاب و بند بهره می برد و همچنین با قابلیت های سطح بالای نرم افزاری که دارد امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. مشاهده و خرید

ساعت هوشمند مدل Watch 8 Max یک محصول با کیفیت با قابلیت NFC و شارژ بیسیم مشاهده و خرید

ساعت هوشمند H8 Ultra Max بک ساعت هوشمند با کیفیت 2.05 اینچی می باشد، مشخصات بارز آن صفحه نمایش تمام صفحه دارای 2 بند و همچنین قابلیت شارژ بیسیم می باشد. قاب ساعت به صورت آلومینیومی می باشد. مشاهده و خرید

ساعت هوشمند HL900 به همراه یک هنذفری بلوتوث رایگان تجربه استفاده از یک ساعت هوشمند با امکان مکاله با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. مشاهده و خرید

امیدواریم مطالب مطرح شده در خصوص انتخاب ساعت های هوشمند برای شما مفید بوده باشد، پیشنهاد می کنیم مدل های متنوع ساعت های هوشمند فروشگاه اینترنتی آریانکالا را بررسی و در صورت تمایل خرید کنید. در صفحه مشخصات هر ساعت هوشمند جزئیات و قابلیت ها به تفکیک شرح داده شده است.

دسته‌بندی اسمارت واچ ساعت هوشمند گجت های پوشیدنی مجله آریانکالا
اشتراک گذاری
فروشگاه اینترنتی آریانکالا، ارائه دهنده خدمات فروش لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی برق و الکترونیک می باشد. سهولت در خرید، اصالت در فروش

2 پاسخ به “راهنمای خرید ساعت های هوشمند (اسمارت واچ) در فروشگاه آریانکالا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت