شرایط و قوانین

ارسال به موقع و تحویل سالم کالا ها به مشتریان عزیز یکی از مهمترین وظایف فروشگاه اینترنتی آریانکالا است. برای اطمینان بیشتر مشتریان عزیز و مطابق قوانین فروشگاه آریانکالا تست 7 روز برای تمامی کالا در نظر گرفته شده و چنانچه به هر دلیلی مشتری درخواست مرجوع شدن کالا را دارد، لازم است طی 48 ساعت پس از تحویل به واحد پشتیبانی اطلاع رسانی کند و قبل از 7 روز با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش کالای خود را مرجوع کند.

توجه داشته باشید به صورت کلی دو فرایند برای خدمات پس از فروش قرار دارد، یکی فرایند محصولات دارای گارانتی شرکتی و دیگری محصولات بدون گارانتی و وارداتی، محصولاتی که دارای گارانتی شرکتی می باشند شامل موارد مندرج در بخش اول و بخش دوم می باشند و محصولات بدون گارانتی فقط شامل موارد مندرج در بخش اول می باشند:

توجه به رعایت شرایط مندرج در بندهای مطرح شده در بخش اول کالا های بدون گرانتی و بخش دوم کالا های گارانتی دار به منظور مرجوع نمودن کالا ضرورت دارد.

بخش اول کالا های بدون گارانتی:

ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده

اشکال فنی و یا ایرادی که در اثر استفاده نادرست مشتری پیش آمده باشد شامل شرایط مرجوعی نخواهد بود.

مغایرت در مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا با اطلاعات مندرج در سامانه فروشگاه اینترنتی آریانکالا

ملاک مغایرت کالا، عدم تطابق مشخصات فنی درج شده آن کالا در در فروشگاه اینترنتی آریانکالا می باشد. چنانچه این مغایرت بدون باز کردن بسته بندی قابل رویت باشد لازم است مشتری بدون باز کردن بسته بندی و یا وکیوم کالا را برگشت دهد، و در غیر اینصورت تمامی متعلقات مربوط به کالا را همراه با بسته بندی و جلد کالا را به واحد خدمات پش از فروش ارسال کند.

ایراد ظاهری و فیزیکی

چنانچه ایراد ظاهری و فیزیکی بدون باز کردن کالا قابل رویت باشد لازم است کالا را در شرایط اولیه مرجوع شود و در غیر اینصورت باید کالا را با تمامی متعلاقات و بسته بندی با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش مرجوع شود.

انصراف مشتری از خرید

  • مشتری تا 7 روز پس از تحویل کالا به هر دلیلی حق برگشت کالا را دارد. در اینصورت چنانچه کالا ارسال نشده باشد وجه پرداخت طی 48 ساعت به حساب مشتری واریز می گردد و اگر کالا ارسال شده باشد هزینه پستی برگشت مرسوله به عهده مشتری خواهد بود.
  • در این شرایط کالا می بایست بدون باز کردن بسته بندی حتی وکیوم مرجوع گردد.
  • چنانچه مشتری از شرایط کد تخفیف استفاده کرده باشد، برگشت کالا مربوط به کد تخفیف دیگر قابل استفاده نخواهد بود. وجه برگشتی دقیقا مطابق با وجه دریافتی است.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

بسته بندی کالا در داتیس مارت طبق استانداردهای پست انجام می شود. اگر به هر دلیلی کالا در حین حمل و نقل آسیب دید مشتری می تواند از تحویل مرسوله خودداری کند. جبران خسارت بر عهده سیستم حمل و نقل است که پس از بررسی و تائید توسط اداره پست مبلغ خسارت برآورد و صورتجلسه می شود و به بخش خدمات پس از فروش ارجاع داده می شود.

فرآیند استرداد کالا

  • در صورت تصمیم به مرجوع کردن کالا طی 48 ساعت پس از تحویل کالا با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.
  • تیم خدمات و پشتیبانی پس از بررسی مشکل به وجود آمده راهنمایی لازم را در خصوص چگونگی ارسال به مشتری اعلام می کنند.
  • لازم است مشتری طی 7 روز از زمان تحویل کالا ، نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کند.
  • پس از تایید ایراد کالای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، چنانچه مشتری قصد تعویض کالا را داشته باشد، کالای جدید برای مشتری ارسال می شود، در غیر اینصورت وجه پرداختی برگشت داده می شود که در این حالت هزینه ارسال کسر خواهد شد.
  • تعویض کالا و یا استرداد وجه مربوطه، حداقل ظرف مدت 48 ساعت پس از زمان تحویل­ کالا به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی آریانکالا، صورت خواهد گرفت.

هزینه استرداد کالا

  • در صورت تأیید شرایط مرجوعی کالا توسط کارشناسان واحد خدمات پس از فروش، هزینه های ارسال بر عهده فروشگاه اینترنتی آریانکالا خواهد بود.
  • در صورت انصراف مشتری از خرید و یا تشخیص عدم احراز شرایط استرداد از سوی واحد خدمات پس از فروش، هزینه­ های استرداد و ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
  • وجه پرداختی مشتری و هزینه های استرداد کالا به شماره حساب اعلامی مشتری ظرف مدت 48 ساعت پس از قطعی شدن شرایط استرداد واریز خواهد شد.

بخش دوم کالا های گارانتی دار:

  • در صورتی که محصول خریداری شده دارای گارانتی شرکت باشد و مشتری قصد تعویض و استرداد کالا را داشته باشد مطبق موارد مطرح شده در بخش اول عمل می شود اما در بعضی از موارد بعضی از محصولات شامل گارانتی تعویض و یا گرانتی تعمیر می باشد و فرایند استفاده از این خدمات به شرح زیر می باشد:
  • در بخش ویژگی های محصول موارد مربوط به وجود گارانتی، مدت زمان گارانتی تعویض و مدت زمان گارانتی تعمیر کالا شرح داده می شود در صورتی که در این خصوص موردی نوشته نشده باشد کالا مورد نظر شامل گارانتی شرکتی نمی باشد.
  • در صورت وجود هر گونه مشکل در کالا، مشتری موظف است طی 48 ساعت پس از تحویل کالا با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.
  • واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی آریانکالا در اسرع وقت با واحد خدمات پس از فروش کالای خریداری شده تماس گرفته و مورد را پیگیری خواهد کرد و نتیجه پیگیری را به اطلاع مشتری خواهد رساند توجه داشته باشید در این روش هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد.
  • در صورتی که امکان استفاده کردن از خدمات تعویض کالا مهیا باشد، کالا معیوب تعویض و با پرداخت هزینه ارسال توسط مشتری  به محل اعلام شده مشتری ارسال خواهد شد.
  • در صورتی که کالا شامل خدمات پس از فروش تعمیر کالا باشد پس از انجام تعمیرات و رفع مشکل آن توسط شرکت مربوطه کالا با هزینه ارسال توسط مشتری به محل اعلام شده مشتری ارسال خواهد شد.
  • کلیه موارد توضیح داده شده توسط واحد خدمات پس از فروش تا به نتیجه رسیدن خدمات گارانتی تعویض و یا گارانتی تعمیرات پیگیری خواهد شد.

کاربران محترم توجه فرمایید، فروشگاه اینترنتی آریانکالا از ابتدا فعالیت تا به امروز هیچ گونه طرح شرکت در قرعه کشی به صورت مستقل و یا همکاری با سایر شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی که منجر به دریافت وجه خارج از روال عادی فروشگاه باشد نداشته و نخواهد داشت، همچنین توجه داشته باشید این فروشگاه فعلا در هیچ یک از شبکه های اجتماعی فعالیت ندارد سایر صفحه های اجتماعی با عناوین مشابه به آن ارتباطی با این فروشگاه اینترنتی ندارد. 

روال اصلی خرید کالا فقط از طریق ثبت سفارش در سبد کالا فروشگاه اینترنتی آریانکالا می باشد و پرداخت فقط از طریق درگاه های آنلاین فروشگاه که در وب سایت این فروشگاه فعال است رسمیت دارد. توجه داشته باشید مبالغ پرداختی جهت خرید کالا از این فروشگاه فقط به حساب فروشگاه اینترنتی آریانکالا که در فرم تسویه حساب آنلاین این فروشگاه فعال است باید واریز گردد.

توجه فرمایید کالاهایی که فقط در سبد محصولات این فروشگاه می باشد به فروش می رسد و سایر کالا ها و خدمات غیر مرتبط متعلق به این فروشگاه اینترنتی نیست.

در پایان ضمن تشکر از مطالعه دقیق شرایط و قوانین خرید و گارانتی کالا در فروشگاه اینترنتی آریانکالا امیدواریم تا تجربه ای لذت بخش از خرید از این فروشگاه داشته باشید و خدمتگزاران شما در فروشگاه اینترنتی آریانکالا بتوانند به معنای واقعی شرایط سهولت در خرید، اصالت در فروش را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان آورند.